piątek, 8 czerwca 2012

Chłodnik z ogórkiem i rzodkiewką

To smaki mojego dzieciństwa. Nie powiem , że była to moja ulubiona zupa. Takie smaki docenia się po latach. Pamiętam jak Babcia przygotowywała tego rodzaju zupy. Więc kojarzą mi się one tylko z czymś dobrym. Chłodnik to idealna alternatywa dla ciepłej zupy w upalne dni. Sprawdza się jako dodatek do grilla. Przynajmniej odrobina czegoś dietetycznego i lekkostrawnego w dodatku do kiełbaski czy karkówki :)  Polecam. 





Blog został przeniesiony na nową stronę, po przepis zapraszam tutaj :



4 komentarze:

  1. W planach mam podobny smakołyk, czekam tylko na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja taki chłodnik to mogę jeść bez końca...robię podobnie, ale bardziej gęsty (więcej ogórka) i do zimnych mięs, grilla smakołyk gotowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podaję go do grillowanych mięs, pyszne połączenie:)

      Usuń
  3. Wygląda smakowicie :) w weekend wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)