piątek, 10 sierpnia 2012

Letni sernik z ricottą.

 Kiedy Kasia z blogu My sweet life, my tasty world opublikowała przepis, natychmiast dodałam go do ulubionych. Miał czekać na wolną chwilę i natchnienie. Nie wytrzymałam zbyt długo:) Siedziałam i myślałam jak on będzie smakował! I tak kilka godzin później już chłodził się w mojej lodówce. W oryginale są jagody, niestety ciężko je u mnie kupić, więc użyłam malin. Pierwszym testerem była Joaśka, która notabene za ciastami nie przepada.Choć jak teraz sobie myślę, to moje wszystkie zjada. Mówiła , że pyszny, że mogę upiec zamiast tortu na urodziny jej syna. Teraz czekam na Gabę - maniaczkę sernikową. Zobaczymy co powie:) Pozdrawiam i miłego dnia wszystkim życzę.


Blog został przeniesiony na nową stronę, po przepis zapraszam tutaj:


10 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, mniam mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda nieziemsko! chętnie bym skosztowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako miłośniczka a w zasadzie fanatyczka serników w wersji pieczonej i na zimno myślałam, że wiem już na ten temat wszystko. A tu nie a tu niespodzianka sernik na silniku ricotty. I znów trza bedzie poczłapać do kuchi i wypróbować. Cóż za słodkie poświęcenie :P Pozdrawiam kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się poświęcę i wypróbuję ten pysznie wyglądający przepis;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię serniki z malinami, pysznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Załapię się jeszcze na kawałek??

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo efektowny serniczek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)