czwartek, 23 sierpnia 2012

Prostota schabowego:)

Po tych wszystkich udziwnieniach , tartach , zupach kremach itp przyszedł czas na coś zwykłego. Ot co! Schabowy:) Podany z warzywami ugotowanymi na parze i pure z ziemniaków. Pysznie. Polecam.


 SKŁADNIKI:

  • Kotlety schabowe 3 szt
  • sól 1 szczypta
  • pieprz 1 szczypta
  • parmezan tarty 2 łyżki
  • jajko 1 szt
  • bułka tarta do panierki
  • olej do smażenia

PRZYGOTOWANIE:
Mięso opłukać i osuszyć. Każdy kawałek dobrze rozbić tłuczkiem do mięsa( ja robię to przez folię). Każdy kotlet oprószyć z obu stron solą i pieprzem. W misce rozbić jajko, roztrzepać, dodać parmezan i ponownie wymieszać. Kotlety obtaczać w jajku a następnie w bułce tartej. Smażyć na rozgrzanym oleju na złoty kolor. Podawać z ulubionymi dodatkami. Ja podałam z ugotowanym na parze kalafiorem i brokułem, polanym bułką tartą. Smacznego:)



3 komentarze:

  1. Z dodatkiem parmezanu to wcale nie taki prosty ;) Swoją drogą narobiłaś mi ochoty, bo dawno nie jadłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny,kupuję takie drobiowe sznycle w Lidlu i robię w płatkach kukurydzianych ale z parmezanem nie jadłam ,wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)