środa, 24 kwietnia 2013

Cappuccino pieczarkowe

Zupę pieczarkową lubi cała rodzina. Zapomniałam o jej istnieniu i prawie rok nie gościła w mojej kuchni. Z reguły pieczarki kroję w plasterki i gotuję i tak dalej, ale tym razem postawiłam na zupełnie inną wersję. Przygotowanie cappuccino to max 30 minut. Szkoda , że nie miałam wywaru warzywnego a najlepiej grzybowego. Użyłam kosteczki :) Mimo to wyszło przepysznie. Cappuccino pieczarkowe idealnie nadaje się na przystawkę. Polecam.


Blog został przeniesiony na nową stronę, po przepis zapraszam tutaj:

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wersja zupy pieczarkowej :) Mam właśnie w planach dzisiaj zrobić pieczarkowa ale z warzywami i nie miksowana , jest dużo sposobów na ta dobra zupke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wersja pieczarkowej. Sama miałam podobną ze 3 dni temu, moja była nieco odtłuszczona i bez "kosteczki". To strasznie niezdrowe jednak jest, ma ten glutaminian sodu. Odkryłam, że on u mnie apetyt zaostrza, tak samo jak sól.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem:) ja sama strasznie zalujé ze nie mialam naturalnego wywaru, ale to taki obiad na szybcika:)

      Usuń
  3. Super pomysł, wykorzystam kiedyś u siebie. Goście na pewno będą zachwyceni. Zapraszam do dodania wpisu do mojej akcji Pieczarkowy Tydzień 2013 - dziś już się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agnieszka Twoj blog tez jest bardzo swietny i zdjecia tez mi sie podobaja
    Na mojej stronie FB Bistro de jenna jest mala zabawa , jesli masz ochote wziasc udzial
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)