poniedziałek, 4 marca 2013

Gadżeciki

Ostatnio pisałam o przyprawnikach, czyli o czymś czego używamy codziennie. Dzisiejszy wpis też całkiem praktyczny. Sztućce. Setki wzorów ,materiałów i sposobów wykonania. Drewniane, plastikowe, metalowe a nawet papierowe. Standardowe i te bardzo pomysłowe. Tylko czy wszystkie nadają się do użytku, a może tylko do oglądania? Gdy ja urządzałam się po raz pierwszy, sztućce kupiłam w sklepie internetowym. . Wybrałam je bo podobał mi się ich design , lekko przekrzywione, lekko zaokrąglone , troszkę nowoczesne :) Zapłaciłam za nie niemało a skończyło się na tym, że zalegają w szufladzie.  Przedstawiam kilka fajnych i ciekawych propozycji. Zapraszam do przeglądania.





















SZTUĆCE DLA DZIECI


Zapraszam do przeglądania innych postów o gadżetach kuchennych:
PRZYPRAWNIKI
WARZYWA I OWOCE
PIZZA

6 komentarzy:

  1. te na talerzu są dobre - nie spadną .

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fajnie, ale faktycznie mało poręcznie. Najbardziej przemawiają do mnie te na czwartym obrazku - są proste i klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe, niektóre bardzo praktyczne i wszechstronne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sztućce rybki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio w ramach poprawy humoru zakupiłam łyżeczkę do grejpfruta. Potem udałam się po sam owoc. Łyżeczka okazała się znakomita:) też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuda,a ten nóż z ostrzem w kwiatki,cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)